سلام عزیزم به وبلاگ دودوست عاشق خوش اومدی امیدوارم ازوبلاگ دودوست نهایت استفاده را کرده باشی فدات عزیزم نظرهم یادت نره برای همایت وبلاگ نظر یادتون نره دیگرعاشق نمیشم

دودوست عاشق

رای رسیدن به تو سوگندها نوشتم بروی گلبرگ های زیبای گل شقایق و حال برای رسیدن به جدایی اشکم را با یاد تو می ریزم و عشقم را با یاد شقایق پرپر می کنم تا فراموش کنم

دیگرعاشق نمیشم

دلم گرفته تر از این نمیشود، چشمهایم خیستر از این نمیشود

 

تمام غمها و غصه ها در دل من جا گرفته ، میدانستم اشکهایم روزی تمام میشود

 

تو برای من عشق نمیشوی ، تو برایم آنچه که میخواستم نمیشوی

 

از همان اول هم نباید به تو دل میبستم ، میدانستم روزی تمام میشوی

 

تنهاتر از این نمیشوم ، یک عالمه آرزو در دلم انباشته شده ، تا ابد آرزو به دل میمانم

 

این تنها حسرت است که بر روی آرزوهایم نقش بسته ، نه دیگر عاشق نمیشوم

 

ستاره زندگی ام خاموش است ، یاد من در خاطرت فراموش است ، دیگر از این بدتر نمیشود!

 

تو چه کردی با سرنوشت من ، من که همیشه لبخند بر روی لبانم بود ، چه کردی با خنده های من

 

کاری کردی که همه را مثل تو ببینم ، هیچکس را وفادار نبینم !

 

حال من از این خرابتر نمیشود ، روزگار من از این بهتر نمیشود

 

 این من هستم که تنها مانده ام در جاده های خالی زندگی ، یک لحظه هم برنگشتی و ببینی من کجا جا مانده ام  در راه زندگی

 

این من هستم که عذاب میکشم و غم رهایم نمیکند ، این تو هستی که بعد از رفتنت خاطره هایت آرامم نمیکند

 

چرا خاطره هایت را جا گذاشتی ، چرا اینگونه مرا تنها گذاشتی ، چرا بر روی قلبم پا گذاشتی !

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:, ] [ 14:52 ] [ اسیرانتظار ] [ ]